Consumer reviews and reports on scam companies, bad products and services
Silkflowersfactory.com, YA
Silkflowersfactory.com, YA YA Creations Silk Flowers Factory, Silk Flowers fraud, fake flowers, fake customer report,YA YA Creations El Monte, Califor
17th of Nov, 2010 by User224367
I ordered from this company on 11/6/2010. I received my flowers on 11/16/2010 early in the AM. Once I received the flowers IMMEDIATELY I could tell they sent the wrong flowers.


My receipt says Purple, they sent me Lavender. Orignally, I thought the computer screen might be off but when you go to their site, you see the difference between the purple and the lavender. Once again to state the problem, they sent me lavender, not purple.


I logged on immediately and talked to someone on this LivePerson named "Christine" because there is no way to contact anyone by phone. She told me that they sent me the right ones and that they needed proof. Right...like I would be arguing about my wedding flowers because I'm bored and need to argue about purple flowers.


She instructed me to send pictures along with my order number to . I sent three copies just because I always get nervous about each email not getting there with FOUR pictures up close of the lavender pictures.


I did not hear back from them and it was already Thursday so I immediately contacted them since "Christine" instructed that I will get a response and they will fix the problem within 48 hours. I then got to talking to "Christine" again...who told me that they did not receieve my email at all.


I then asked her for another address to send it to so that she could see it while we were live on the site. She then says that "We sent you the right color and if there is any difference or you are unsatisfied then exchange the flowers." I then was wondering how she knew if she sent me the wrong color if she had never received the flowers.


She then said that she would exchange my report. I have included a copy of my transcript below and pictures of the "lavender" flowers. I know I sound really upset in it...but the fact of the matter is thiss company was giving me the run around and they shouldn't be in business. Anyone going to their website can see the difference between purple and lavender.


The following is a transcript of your chat session.


General Info


Chat start time Nov 18, 2010 8:52:21 PM EST


Chat end time Nov 18, 2010 9:23:45 PM EST


Duration (actual chatting time) 00:31:24


Operator Christine


Chat Transcript info: Please wait for a site operator to respond. info: You are now chatting with 'Christine'


Christine: Thank you for contacting customer support. How may I help you today?


Shannon: Christine I talked to you two days ago about them sending me the wrong flowers.


Shannon: I have not had a response back in 24 hours..that was on Monday it is now Thursday.


Christine: Please hold one moment, let me look up the information for you.


Shannon: I need to know what is going on with my flowers.


Christine: can you please explain once again


Christine: the issue


Christine: you have issue with which particular items?


Shannon: The issue is that you guys sent me lavender calla lillies and I NEED thepurple calla lillies this week.


Shannon: I sent pictures Shannon: Someone sent me the wrong flowers.


Shannon: What is there to explain further?


Christine: we apologize for the inconvenience but may i know when is the event date? Shannon: SUNDAY


Christine: Let me check this for you, hold on please.


Shannon: It's Thursday already


Shannon: That is why I sent out that email to you PRONTO on Tuesday.


Shannon: You said 24 hours Shannon: No one has gotten back to me


Christine: in which particular email address you have sent the pic


Shannon: The one you told me too Shannon:


Christine: i am very sorry but we have not received the pic


Christine: from this email address


Shannon: I sent it three times and each time it has gone through.


Shannon: Listen.


Shannon: This is not my fault.


Shannon: YOU GUYS SENT THE WRONG FLOWERS.


Christine: we apologize for the inconveneice but this is correct item


Shannon: I need my right flowers back immediately or I will be filing a RipoffReport and I will be canceling the charges to my card.


Christine: this is our current shade


Christine: that we carry for this particular items


Shannon: No...you sent the Lavender Calla Lillies.


Shannon: I asked for Purple.


Shannon: How do you know if it is the correct item if you have not received the pictures?


Christine: we can give you a partial refund of 20% on this particular item if you are ready to keep it with you


Shannon: No. Shannon: I do not want it.


Shannon: I want the purple.


Christine: my supervisor just checked with our warehouse


Shannon: And I have protection with my credit card company for items that I received that are not the correct items.


Christine: your records shows that we can shipped the correct item


Shannon: I want a direct email that I can send to you guys now that you guys can check while I am sitting here so you can see these flowers.


Shannon: Well..your records are wrong.


Shannon: Where is an email I can send you the pictures right now and you can see while I am on the computer?


Shannon: Even though it says Purple, your workers sent me Lavender.


Shannon: I know the difference between Purple and Lavender.


Shannon: I don't understand why you cannot correct this mistake?


Christine: Let me check this for you, hold on please.


Shannon: I just want to know how do you know you sent me the right color when you have not received the pictures.


Shannon: Why would I be on this computer trying to talk to you guys if I had the right color?


Shannon: Hello is anyone there?


Shannon: This is a serious issue.


Christine: well we apologize for the incovneneince. although color may not be exactly what you expect, however, it is correct. because it is correct, there isn't anything to exchange for. if color will not work for you, welcome to return it back to us for a refund. we apologize again for the inconveneince.


Shannon: Okay Christine.


Shannon: Did you see the pictures?


Christine: we have just checked the current stock


Christine: if color will not work for you, welcome to return it back to us for a refund. we apologize again for the inconveneince.


Shannon: Yes. I will return it who do I return it to I want my money back immediately.


Shannon: Actually..who do I return the flowers to my credit card company will cancel the charges from this false store.


Christine: Return for refund


Christine: please check the above link


Christine: for the detail refund instructions


Christine: everything is given on the abve link


Christine: Is there anything else I can help you with?


Shannon: And I am filing a ripoff report, a consumer report and I will be contacting someone about your false advertising.


Shannon: Yes can I get your full name to put on the reports or the address of your company because I need that for my statement.


Christine: once again if the color is not working for you than it doesnt means that the item is wrong


Shannon: No. The item is wrong. You will not look at the pictures to see that you did send the wrong item and are accusing me of not knowing the difference between a purple and a lavender.


Shannon: I need your companies address or your full name.


Shannon: I understand color differences on the computer but on your site there are two different colors, lavender and purple. You sent me lavender. You are not trying to resolve my issue thus I must file the report immediately.


Shannon: Alright Christine. Thank you for representing your company so well. I except my refund back within 7 days. Please look out for my reports on your company. Thank you.


Comments
2796 days ago by Shexdevilx05
I have the same issues and spoke to the same person.. MY ITEM NEVER ARRIVED!! UPS GOT THE ELECTRONIC POSTAGE BUT NEVER RECEIVED THE ITEM FOR SHIPPING AND THEY GIVING ME THE RUN AROUND ALSO.. MY FLOWERS LOOK DIFFERENT THEN THE PHOTOS ON SITE AS WELL THEY WERE ALL SMASHED ON ARRIVAL FROM PUTTING TO MANY IN ONE DAMN BOX AND TOLD ME THERE IS NOTHING THEY CAN DO ABOUT THEIR ARRIVAL CONDITION!! AND NO WORD ON MISSING ITEM THEY JUST IGNORE ME !! IT HIT HARD WHEN ABOVE PERSON HAD TO SAY 'HELLO' LIKE TWICE THEY DID THIS TO ME AND LOGGED OFF!!! I WILL NEVER PURCHASE FROM ANYTHING THAT DON'T HAVE A CUSTOMER SERVICE NUMBER AGAIN!! ITS A SCAM /RIP OFF
2705 days ago by Washington513
i've had this same issue, I ordered orange calla lillies and they sent me peach and they were ALL smashed up. I also ordered 56 dahlia heads and they only sent 48 and only offered me a $5 refund for the missing heads. WTF!!! Never again!!!

Post your Comment

Complaint Details


Get new code


 

Recently Updated Reports

1
34 days ago by FoolMeOnceShameOnYou
CableLink Solutions - Suncontracted us to do work & never paid
Wendy Reynolds reached out to us on behalf of the company owner who is trying to get things caught...
2
53 days ago by laphotographer
Michael Silberman - Michael Silberman DISTURBED SILBERMAN THREATENING &...
It's a shame that I can't find a way to delete my previous post. (above). In the...
3
76 days ago by FoolMeOnceShameOnYou
Expect Payment Solutions - Derek Garvin - Credit Card Processing Scam Artist
Where to even start. I'm a small business owner who had done business with Expect for about...
4
120 days ago by User445499
DO NOT DEAL WITH STEFAN SNYDERS/////Bitcoin.de - Scammer/LIAR
Hi CrookedlyBouquet Please provide the trade ID of the trade you are referring to, will take a...
5
132 days ago by strike56
test - test
test
7
137 days ago by 666invocation
Elizabeth C. Pellerin - SOCIOPATH
Lucifer's spawn, invoke me
8
140 days ago by Fuckmichaelscamese
Michael Salese - Michael Salese Getting ripped off by Mike Salese Bangor ,...
FUCK MICAHEL SALESE. I hope he gets burned alive!!! His children too!!
9
142 days ago by javierluna
ebay seller starpics4u - selling fake autographs to the consumers online
ebay seller starpics4u is an autograph forger. He doesn't always go out and get autographs...
10
143 days ago by CrookedlyBouquet
Stefan Snyders consultant at bitmex - this man is a fraud! he will rip you off!
NOT false information. You (Stefan Snyders) try and scam people out of Bitcoin on bitcoin.de...
     

User Registration

Already a ScamExposure.com member? Log in now.
Username
E-mail address
Password
 
Get new code

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of ScamExposure.com? Register now.
E-mail address
Password
Forgot your password?
E-mail address
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in