Consumer reviews and reports on scam companies, bad products and services
Humble abode
Humble abode Platform bed was damaged in shipment will not give me a refund Sant rosa, California
8th of Sep, 2011 by User910024
I bought a platform bed. It was damaged in shipment. Very poor quility of furniture. I told them I don't want a replacement I want a refund. The told me they need a code off the box. There is at least 10 codes not marked. It took 3 weeks before I gave them the right code off the box. There policy saids if it is damaged that I will not have to pay a restocking fee. I gave the pictures of damage. They say I owe 119 for a restocking fee. I owe 167.00 for shipping and 167.00 to ship it back. A refund of 22.43. I paid 475.99. I hadvnothing but problems with this company.
Comments
3698 days ago by Humbleabode
Dear Valued Consumer,

For full disclosure, this is Humble Abode, Inc. We always appreciate feedback and look at all reviews as an opportunity to improve our products and services. We only ask that reviews are as accurate, honest, and abide to the site rules and User Agreement of Epinions. The result will ultimately best benefit all consumers.

We apologize for the unsatisfactory experience. At Humble Abode we try and fulfill all our customer’s requests especially if the problem was not directly caused by Humble Abode. We look at it as an opportunity to go above and beyond. Our posted policies are based on the industry standards are designed to be fair to both the consumer and businesses.

In reviewing your case with Humble Abode, not all packages were damages. We offered to send a replacement right away and also waived round trip shipping and restocking fees on all damaged boxes. All shippers demand round trip payment for the undamaged packages and manufacturers often have restocking fees. It also appeared that you had already purchased a higher quality bed locally at almost twice the price prior to contacting Humble Abode which insinuates ‘Buyer’s Remorse’, simply saying changing your mind. In this scenario, customers are responsible for all round trip shipping charges and any applicable restocking as posted on every product page on our website. Humble Abode always loses money on all returns. It is never a good situation for any party. At Humble Abode, we pride ourselves in complete visibility and going above and beyond for our valued customers.

Sincerely,
Humble Abode, Inc.
Customer Service Team

Post your Comment

Complaint Details


Get new code


 

Recently Updated Reports

1
411 days ago by thestoryofdianegerrish
goldendoodle world - goldendoodle world lake ridge kennels Vulgar,...
I just came across this page a few minutes ago. I am Sandra Johnson and although this page was...
2
636 days ago by freeinfofraud
Bitky.io - Unable to withdraw funds
Bitky be Aware! Unable to withdraw money! Bitky idoes not allow you to withdraw your funds, do...
4
640 days ago by ned l.
Bi Polar Bullies - Bi Polar Bullies Kennel Karen Wolfe BUYERS BEWERE OF THIS...
thank you for bringing this to my attention...my name is Karen Wolfe, i'm the owner of...
7
641 days ago by ned l.
ServiceMagic ServiceMagic scams and cheats contractors...
Jason - I'm sorry to hear about your experiences with your leads recently. The leads that...
     

User Registration

Already a ScamExposure.com member? Log in now.
Username
E-mail address
Password
 
Get new code

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of ScamExposure.com? Register now.
E-mail address
Password
Forgot your password?
E-mail address
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in