Consumer reviews and reports on scam companies, bad products and services
louisvuittonbusiness.com
fake and fraudulent company.
9th of Oct, 2012 by buyerbeware23
LOUISVUITTONBUSINESS.COM is a fake outlet store. Not only will you not
see any product but your money is simply stolen. Here is what their
site says about the louis vuitton product.

Why is our product such a steal? We are doing Factory Outlet via
internet, we purchase the products directly from the factory without any
step in between, and we have a great many of suppliers through out the
world, thatis why we can offer you the product at a cheap price. No
sales taxThere is no sales tax on our site. PaymentWe accept Credit
Cards (only Visa), Western Union and Bank Transfer. ShippingWe currently
offer Free and Next Day international shipping and accept returns
within 365 days of completely unused condition.

The authentic Louis Vuitton website is the perfect destination for you
to buy the cheap and high quality Louis Vuitton products online
together with the fast free shipping and best service. We are sure that
you will be satisfied by the superior Louis Vuitton handbags,wallets and
many accessories. And these Louis Vuitton items will be the best
addition to your wardrobe because of the classic style and distinctive
design. Now just add the fresh fashion to your daily life with the
fabulous Louis Vuitton. Sincerely hope you will have a nice shopping
journey at our Louis Vuitton website.

DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE. THEY WILL IGNORE ALL EMAILS. EMAIL FROM
THEIR DOMAIN IS BOGUS AND EMAILS WILL BE RETURNED UNDELIVERABLE.

While trying to obtain a refund via speaking to some woman in emails, I was told I would ONLY get a refund if I give them 10% (turned out to be more) of the invoice price.

First, the invoice price was one thing, but when the bank charge showed up on my statement, it was more then $9 hire then what was on the original invoice. Right there was the first time they made money.

THEN, I would be charged 10% of the full bank charge amount.

An excerpt from my email...

Dear friend,

We are really sorry for so much inconvenience to you!

We have refunded you the payment (amount removed for privacy to customer) as you required.
But we have to tell you that the refund payment can arrive at you in
about 30 business days, because first our company refund this order,
than the refund payment comes to the charging company, and the charging
company submit this refund request to your credit card company, then
your credit card company processes this refund to you. Please do not
worry and pay attention to check it in your account.

They claim the additional $9 is an automatic bank fee.

Dear customer,

We only charged you $343.08. I think the bank charged you $9 for international transaction fee.

Note: I have completed a full dispute form at my bank and am entering the dispute for the FULL amount. A final email informed me it would take 20-40 days for the refund to appear and I will not wait or trust them to actually give out a refund.
I have also submitted the emails from this fake company to my bank.
I consider myself a very very careful person and as web sites go, this one was put together so well, it will and can fool anyone at any time. This is the reason I want several pages of warnings to show up on a google search so hopefully potential customers will google this web site BEFORE a purchase.
Dont make the same mistake I did and if you can? ALWAYS use Paypal for purchases. I would have had my FULL refund already.


Post your Comment

Complaint Details


Get new code


 

Recently Updated Reports

1
45 days ago by thestoryofdianegerrish
goldendoodle world - goldendoodle world lake ridge kennels Vulgar,...
I just came across this page a few minutes ago. I am Sandra Johnson and although this page was...
2
269 days ago by freeinfofraud
Bitky.io - Unable to withdraw funds
Bitky be Aware! Unable to withdraw money! Bitky idoes not allow you to withdraw your funds, do...
4
274 days ago by ned l.
Bi Polar Bullies - Bi Polar Bullies Kennel Karen Wolfe BUYERS BEWERE OF THIS...
thank you for bringing this to my attention...my name is Karen Wolfe, i'm the owner of...
7
275 days ago by ned l.
ServiceMagic ServiceMagic scams and cheats contractors...
Jason - I'm sorry to hear about your experiences with your leads recently. The leads that...
     

User Registration

Already a ScamExposure.com member? Log in now.
Username
E-mail address
Password
 
Get new code

User Registration

A confirmation email was sent to "".
To confirm your account, please click the link in the message.

If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

User Login

Not a member of ScamExposure.com? Register now.
E-mail address
Password
Forgot your password?
E-mail address
Back
Loading, please wait...
Your password has been sent to the specified email address. Log in